Bu aybaşının da farkına varmadım ben.


Birileri bana 2008 yılını heba edeceksin Murat, hiç bir işe yaramayacak bu yıl senin için deseydi haha diye yüzüne gülerdim orayı da terk ederdim ama böyle oldu askerlik benden 6 ay çaldı ben devlete vatan borcumu ödedim ama devlet bana yatak çarşafı verdi yemek verdi su verdi evet o bana su verdi derken ben devlete borçlu kaldım böylelikle altı ayımı devlete bağışladım ve 2008 yılıdan bana altı ay kaldı ilk üç ayı iş sahibi kendine güvenen prezentabıl biriydim son üş ayında ise işsiz ama yine kendine güvenen nereye bulaşacağını bilemeyen nereye saldıracağını şaşıran bir tip oldum çıktım yaklaşık üç aydır ne aybaşı hesabı yapıyorum ne de takvime bakıp oh be çarşamba da geldi hafta çabuk geçer haftasonu evde oturup dinlenirim demiyorum bir de bakıyorum ayın biri oluveriyor. Aslında hiç birşeyden şikayetçi değilim koskoca askerliği yedim daha ne isteyeyim Allah'tan. Kendimi biraz da eski yeşilçam oyuncularına benzetiyorum otel odasındayım biraz ekmek var yanımda bir de şarap, sakal da göbek deliğime kadar uzamış, sürekli kafamı kaşıyorum, oturduğum yatak popmdan dolayı çökmüş bir şekilde oynadığım filmlerin afişlerine bakarak haber kamerasının beni kaydetmesini sonradan tv'de yavaş çekimde gösterip milletin acımasını bekliyorum, tabiki saçmalıyorum o Yeşilçam oyuncuları zamanında kendilerini harcadılar diye ben de mi harcadım, salak salak konuşma Murat diyorum şimdi kendime, o da tamam abi diyor, geleceği düşünme günü yaşa diyor Bayan Fitzgerald ben de ona katılıyorm sonra sokağın köşesindeki dükkandan bana tuval ve boya alıyor, ne yapacağımı soruyorum, makarna yap diyor akşama, peki diyorum. Herry Potter geliyor akşamın bir vakti elinde boya sandığıyla hiç siftah yapmadığını söylüyor, ben de siftah yapmadım hiç diyorum nasıl yapılıyor diye de soruyorum, arkasına bakmadan çıkıyor odadan, telefonum çalıyor arayan Recep Tayyip Bey, Cossby Şov başladı açsana TRT1'i diyor açıyorum ben de "bir kelime bir işlem" başlamış Cosby Şov bitmiş buluyorum TRT1'i. Şimdi bi vapurun arka tarafında martılara simit atıp bu simidi paketleyip martı yemi diye satsam çok kazanır mıyım diye düşünüyorum Forrest Gump'ı arıyorum hemen tavsiye almak için, hiç bulaşma diyor bu krizde kapatıyorum telefonu. Vapur Southampton iskelesine yaklaşırken içimi heyecan kaplıyor çünkü bugün 1 Aralık yeni yıla bir ay kaldı diyorum herşeyin hayırlısı diyip kıbleye dönüyorum.