Küçük Kız Ve Yemek Dostları Season 1 Episode 2

Küçük kız ve yemek dostlarının önceki bölümünde;

Küçük kız ormanda dolaşırken ilk önce etli bezelye sonra pilav ve yoğurtla tanıştıktan sonra onlara kalorilerini sormuştu ve profiterol eve giderken onları yemişti…

KÜÇÜK KIZ VE YEMEK DOSTLARI

Profiterol evi yedikten sonra mide spazmı geçiren küçük kız derin bir uykuya dalmıştı uyandığında bir mağraadydı ve halsizdi birden yanındaki Domatesli Şehriye Çorbası’nı fark etti çorba kendisini kıza içirtmeye çalışıyordu bi kaç yudum içtikten sonra kız kendisini daha iyi hissetmeye başladı, Şehriye Çorbası çok iyi niyetliydi adeta kıza huzur verdi kız Şehriye Çorbasını kendisine yakın hissetti ve yaşadıklarını hatırladığı kadarıyla anlattı şehriye çorbasına ama zaten şehriye çorbasının bundan haberi vardı ve kıza bunun için buradasın dedi. Kız bunun için mi buradayım diye sordu evet dedi sen dostlarımızı yedin onun için burada tutsaksın dedi. Kızı korku sarmıştı adeta ikilemdeydi ona şehriye çorbası onla yakından ilgilendiği için kendisini huzurlu hissederken duyduğu haberden sonra korkmaya başlamıştı. Birden bir gürültü koptu bu gürültü mağranın kapısından geliyordu çünkü içeriye Hint Biberli Piliç Kavurma girmişti ve ismi kadar görünüşü de ürkütücüydü kavurma olduğu halde piliçler canlı gibiydi ve bütün piliçler sanki kıza bakıyordu, tam tamına 320 kalori olan bu piliç kavurma kibirden adeta devleşmişti kızın çenesini kavradı ve sen misin dostlarımızı midesine indiren o küstah diye sordu.. kızın ağzı açılmadı bir süre ama piliç kavurma adeta kükreyerek bir daha sordu bu sefer kız savunmaya geçerek, evet benim ama ne yapablirdim çok açrtım dayanamadım dedi. Piliç kavurma bunu üzerine kızın vicdanı daha da sızlasın diye, küçücük yoğurdu yerken de mi hiç düşünmedin diye sordu kız ağlamaktan bayıldı, bir süre sonra uyandığında yanında bulgur pilavını gördü, şehriye çorbası piliç kavurma ve bulgur pilavı aralarında kıza ne yapacaklarını konuşmaya başladılar, kalorilerini hesapladılar şehriye çorbası ben 200 kaloriyim dedi, piliç kavurma ben de 320 dedi, bulgur pilavı da aradan sıyrılarak kimse konuşmasın ben tam 400 kaloriyim dedi. O zaman dedi piliç kavurma, sen bulgur pilavı benimle aynı tabakta geliyorsun ve sen şehriye çorbası limona söyle birlikte önden gidin kızı alın ve ormandaki söğüş ve havuç salatasının yaşadığı eve gidi biz de arkanızdan geleceğiz….

Devam edecek

Küçük kız ve yemek dostlarının gelecek bölümünde

Şehriye ve limon küçük kızı havuç salatası ve söğüşün yaşadığı eve götürürlerken başlarına gelmedik kalmaz…