GECE MESAİSİNİN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ













Ben gece çalışmak istiyorum. Evet artık gece çalışmak istiyorum. Sessizliğin sakinliğin hakim olduğu bir ofis ve terbiyesiz insanlar olmadan geçen çalışma saatleri. Kimseyle uğraşmak zorunda değilsin çocuğum, kimseye laf anlatmak zorunda da değilsin nefesin de kesilmiyor o zaman. İşine odaklanıyorsun, seni işinden koparacak uzun geyikler de olmuyor. Hızla çarpılan çekmeceler, gürültüyle kapatılan ahizeler ve masaya vurulan kompitür fareleri, iğrenç kahkahalar -kahkaha gerekli bir ofiste sevdiklerimiz de var saygımız sonsuz- kanka muhabbetleri, hiç bir işe yaramayan dostluklar.
Evet evet gece çalışmak istiyorum sadece kompitür sesi ne hoş. Ofisin pencerelerinin perdelerini de sonuna kadar açarım gökyüzünü görürüm arada bir. Gece çalışmak mis gibi. Bol kahve bol kuruyemiş belki beni dinç tutar.Gündüz de çalışabilirim kararsızım. Bir de farkettim ki gece gündüz yaptığım işin dört kat fazlasını yapabiliyorum. Ama gece gündüz de çalışabilirim bu da çalıştığım iş yerini kurtarma çabasına girer ve diğer işçi kardeşlerime haksızlık olur. En iyisi belirlenmiş mesai saatleri arasında kimsenin gözüne batmadan çalışmak.
En iyisi kimseyle muhatap olmamak ne müdürlerinle ne şeflerinle ne de kompitür farenle.

Merak ettim nerelerdesin.. muck mucuk (iki yanağa) üstündeki çok yakışmış. Arada güzel oluyor böyle şeyler. Sayılı kızlarla oğlanlarla muhabbet etmek yine en iyisi.

Müzik dinlesene... Zaten çalışırken müzik dinlemezsem galiba bu işe katlanamam.

Bızzt bızzzt... telefonum titriyor... gitmeliyim