BEN KİMİM ?














Merhaba, Ama Ben Kimim?
Seninle tanışmayı çok istemiştim. Bu sabah uyandığımda artık o cesaareti içimde hissettim. Defalarca iç sesimle yaptığım ilk konuşma denemeleri kafamda uçmaya başladı.


Evden çıkana kadar sana merhaba dediğimde bana söyleyebileceğin sözcükleri ve karşılığında söyleyeceğim herşeyi tamamen planlamıştım.Artık kafama koymuştum iyi kötü bir girişimde bulunacaktım.
Beklediğim an sonunda geldi, karşımdasın. Merhaba diyebildim karşılık olarak da bir merhaba aldım ve sonrasında adını söyledin. Karşımdasın ve gözlerimin içine doğru bakıyorsun. Ben de ismimi söylemeliydim ama o anda şunu düşündüm; ben gerçekten bir isme sahip miyim? Benim bir ismim var ama niçin var?
Bana bir isim vermişler ama ben bu dünyada sadece bir isim olarak kalmışım. Keşke bugüne kadar başkalarına söyleyeceklerimi planlamak yerine kendime söylemem gerekenleri söyleyip ismimin altını doldurabilseydim. Ben de sana başım dik bir şekilde ismimi söyleyebilirdim ama susumaktan başka yapacak birşey bırakamıştım kendime.
Yazan: Züleyha Keskin
İlüstrasyon: Murat Güzelgün