DOST VAR DÜŞMAN VAR DİYE BUYURDU



Duşa girmek üzereyken telefon çaldı. Arayan Bruce Willis'di. 'hayrola abi' dedim gece gece nerden aklına esti ? 'sana söylemek istedim' dedi ve ekledi 'dost var düşman var, dikkat et' dedi. Sinirlerim bozuldu. 'bu da nerden çıktı' dedim. 'Aklında bulunsun, dostlarını kollayanlar, kendilerine emredenleri öpenler koklayanlar olacak ileride ve göreceksin çok başın ağrıyacak, hiç bir şey yapmadan bile yapmış görüneceksin beklemediğin anda kabahatler senin olacak' diyerek kalbimin çarpmasına neden oldu. 'sakın açık verme' diye ekledi ve telefonu kapadı.


Çok şaşırmıştım ve dostlarımı düşmanlarımı aramaya başladım. Şu saat itibariyle bazı sonuçlar ortaya çıktı. Kıskançlar ve mutlu olmayı bilmeyenler ne kadar çokmuş. İyi ilişkileri mutlulukları çekemeyenler bal dökmüşler sahiplerinin üzerlerine yalamışlar sonra. 


Daha çok işimiz var şimdi uyanık kalmak için uğraşmanın sırası.